Use somebody - Kings of Leon

Goda nyheter gott folk. En viktig person i mitt liv har numera ökat på tillskottet i kretsen. Det är ingen mindre än William "Sakkou" Vitikainen som blivit far. Som den stolte vinterkrigaren han är så stiger han i graderna i mina ögon. Det är frustrerande att inte finnas där och få se skapelsen nu men jag tänker på det väldigt mycket. Jag önskar både Sakkou och Jonna lycka till som föräldrar, kan inte tänka mig annat än att Leon kommer bli en mycket lycklig varelse i livet. Precis som alla andra väntar på kort på mig i min skoluniform så väntar jag på kort på den lille krabaten.

På gatorna här i Bangkok finns det mängder med vildhundar. Det är lite otäckt och jag känner sorg att se hundarna lida så mycket. MEN jag kan inte rå för att jag leker en lek där jag letar efter hundar som skulle kunna vara någon i "Silverfang". Än så länge har jag hittat Ben, Sniper, Riki och Cross.

Jag har numera tagit individuella studier i min kurs Critical Reading efter lärarens tjat. Jag frågade vad mer jag behövde göra för att jag inte går på föreläsningarna. Hon log och sa att hon bara ökar mina poäng från midterms, final terms och assigniments. Good deal.

Till helgen planeras en tripp till Koh Chang vilket är en ö som kan erbjuda alltifrån fina stränder, elefantridning till hiking i djungeln där man kan simma vid vattenfall. Vi är en ganska stor grupp som kommer åka dit och jag kan inte tänka mig att det blir annat än lyckat.

* Läraren i Politics and Government kollar nu på mig och Bill varje gång han säger något och väntar på en lätt nickning eller att vi säger att han har fel... Om han har fel säger han "Ohh youre right."
* Jyri har varit matförgiftad i 4 dagar nu. Det gör att Federer har fått tagit några dagars vila.
* Thailands språk påminner lite om grottfolkets.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det jättefint på Koh Chang, jag kan rekommendera Tree topp adventure, du kommer inte ångra dig. En varning vad gäller gatuhundarna, om du inte har upptäckt det än, på nätterna äger de gatorna och blir lätt aggressiva.

Du skriver jättevackert, fortsätt med det! Jag ska göra en playlist av dina rubriker.

kramar

2010-02-03 @ 16:48:00
Postat av: Jakob & Flippan & Flisan

Vi räknar starkt med ett kort på dig sittande på en elefant! Kramar från oss

PS Vi saknar dig asmycket(Jakobs "nya" språk)

2010-02-04 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0