Sex on Fire - Kings of Leon

Så igårkväll var det då dags för att på riktigt pröva på nattlivet i Bangkok. Vi drog till den turisttätaste gatan i hela Bangkok vars namn är Khaosan Road. Det började normalt för att sen eskalera till något galet.
Det är inte superbilligt att vara ute en hel kväll men det var ack så roligt helt klart. Har hittat roliga människor att umgås med som gör det lättare att leva och tycka om staden samt universitetet.

Idag träffade jag en kopia av Per Morberg nere på hotellets restaurang. Han var finne men pratade flytande svenska (Precis som bröderna Vitikainen). Det var obehagligt hur lik han var den store kock-idolen. Dock verkar han vara väldigt speciellt och jag smet iväg efter att ha bjudit igen ölen.

Ikväll blir det väldigt bananas här och ska nog titta en film eller två på rummet. Kan trösta alla avundssjuka med att vädret inte är stabilt för tillfället. Det regnar just nu. Men jag klagar inte, det är faktiskt ganska skönt. Inga 30 cm snö som ligger.

* Jag såg de bästa jävla dansarna jag sett live igår. De hade lätt platsat i det där programmet på MTV. De breakade loss som om de föddes breakdansandes.
* Igår var min första bucket här i Thailand. Farligt farligt.
* Kackerlackor har synts till på mitt rum. De jagas med skor.
* Thailändskan utvecklas sakta med säkert.

Kommentarer
Postat av: Bosse

BUCKETS OCH KHAOSAN ROAD!!!

2010-01-08 @ 12:35:54
Postat av: Syster

Du får inte döda dina nya husdjur... Roger lärde mig att om man dödar dem kommer det fler, för de känner "doften" av sin döde vän... Försök att få ut dem... (Lättare sagt än gjort).

2010-01-08 @ 15:08:30
Postat av: Kickan

Niclas, Niclas du ska passa dig för Khaosan road, jag vill kunna sova i lugn och ro.

Här håller kylan i sig men idag bara minus 30 och inga kackerlackor kan överleva här alltså sliter vi inte på våra skor i onödan.

Du glöm nu ölen för några dagar men glöm för all del inte vattnet. Var är kortet på dig i skoluniform?

Jättekramar

2010-01-08 @ 21:23:15
Postat av: Julia

Dödar du en honkackerlacka har du snart 1000 till när äggen du precis spritt ut kläcks.... Kan du inte skicka ett kort på det sedan??!!

2010-01-08 @ 22:38:20
Postat av: Niclas

Det är sånt ni lär er på veterinärlinjen Julia? Hoppas du får rädda livet på en kackerlacka nån dag.



Haha, kul att du nappade Bosse.



Kortet på mig i skoluniform kommer, don't worry.

2010-01-09 @ 05:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0