Väntans tider

Cykelsemester avslutad. Ja, jag överlevde trots stora smärtor i de bakre regionerna. För att sammanfatta resan i sin helhet med ett ord får ordet bli; underbar.
Jag behövde verkligen komma iväg och känna mig lite fri. Svårt i dagens stress men oj vad bra det gick. Sammanlagt blev det 11 mil på två dagar vilket måste få betyget VG. Jag tackar min färdkamrat tillika goda vän Rebecca.

Hängt i Växjö några dagar och njöt av sol och diverse böcker. Just nu är jag helt inne i Eragonböckerna. Filmen blir i jämförelse med böckerna totalt jävla misslyckad. Imponerande att en så ung pöjk kan skriva så bra.

Högsby IK firar 100 år och det ska vara lite jippon på lördag. Old boys ska möta dagens A-lag. Givet ska jag heja på Old boys. Det florerar rykten runt om i Högsby att en legendar ska vara med i Old boys, jag väntar med spänning vem denna legendar kan vara.

Detta var ett stort steg, jag lade inte av att blogga utan, som Chuck Norris, bara väntade jag. Snart kanske jag till och med tillkännager bloggen för allmänheten och blir lika känd som Blondinbella, Alex Schulman mfl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0