B-uppsats

Såg på Liverpool - Arsenal igår. Galen match och bästa på länge. Detta fylldes upp med en utgång där jag träffade den trevliga mannen från i lördags som sjöng "Emma Hammarlundlåten" med oss i kön. Han var lika full som då medans jag var en aning mer nykter. Det var trevligt och jag fick kolla på Alias när jag kom hem ÄVEN att Sakkou skulle sova!

Nu sitter jag i biblioteket och brainstormar idéer till B-uppsatsämne. Det går sådär. Tror jag har kommit på min C-uppsats men det tjänar inte så mycket till nu. Får se hur detta kommer att arta sig. Det är skönt att det bara är onsdag idag iaf.

Äh vi kör igen!

Glöm inte att rösta i Kårvalet. Sista dagen idag för att Internetrösta, stänger kl 16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0