Fotboll och Hockey

Idag hade jag seminarie och den läraren som alla är rädda för skulle vara den som styrde seminariet. Trodde jag skulle bli sågad vid anklarna för min uppsats men han valde istället att hylla min idé. Fick i princip ingen negativ kritik och detta kändes ju väldigt bra.

Kvällen har jag tillbringat med Hanneschh Hans som var här. Jag satt klistrad vid datorn och följde Manchester United - Arsenal och Hannes satt vid TVn och kollade på Sveriges vändning i Hockeyn. Vi beställde hem pizza och njöt.
Sedan efter det fortsatte vi med diskussioner som relateras till hockey elelr fotboll. Jag tycker det är fantastiskt.

Visste ni att Pittsburgh spelade utan en kapten i ett år för att hylla Mario Lemieux? Eller att när talangscouten som hittade George Best sade "Jag tror jag har funnit dig ett geni" till Sir Matt Busby?



Vem som inte var där ser vem Hanneschh skall föreställa? Lite taskig bild för att se det men tänk stor mustasch med!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Får jag gissa?

2009-04-30 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0