Måndag

Måndag och en ny vecka är igång. Hanneschh, som jag börjat kalla Hans då det känns som en logisk förkortning, är antagligen Campus mest upptagna person just nu. Men han är duktig.
Nu ska jag välja mitt B-uppsatsämne och skriva ett fint PM om frågeställning, syfte, metod och allt vad det kan heta. Det löser sig alltid.

Igår hade Filip och Fredriks nya program premiär. Det verkar fått ett negativt intryck från många, jag sällar mig dock inte till dem. Jag tycker de är fantastiska och nytänkande. Helt unika i deras sätt att föra svensk TV framåt. Tumme upp för dem.

Det sista jag vill förtälja är att jag numera är en stolt innehavare av Smålands fotbollsförbunds legitimitetskort! Vilket ger mig gratis inträde till alla fotbollsmatcher i Småland. Jag lovar dock att stödja klubbarna genom att köpa korv på "arenorna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0