2 saker

1. Jag har tappat min andra andning. Detta är ett problem då detta försvårar det för mig att komma in i tredje och fjärde andningen. Saknar min andra andning.

2. Är det bara jag som kommer på mig själv att sjunga när jag är ute och går och lyssnar på musik? Det är väldigt pinsamt när jag kommer på mig och andra tittar på mig som om jag vore efterbliven. Gick skogsrundan nu i totalt mörker och sjunger på en gammal dänga när jag märker att jag precis mötte en kvinna. Stackars henne. Som om inte totalt mörker skulle räcka? Nej hon måste givetvis möta en kille som går som Tommy Söderberg/full sjöman som dessutom sjunger på John Lennons Imagine. Undrar vad hon föreställde sig...?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En snygg kille kanske fanns i hennes tankar?

Fanns i mina i alla fall;-)

2009-02-05 @ 01:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0