Elvis på vin

Blev uppbjuden på chokladpudding hos Fia ikväll där även Sanna tillbringade kvällen. Tänkte att jag kunde ta med mig mitt nyinköpta Elvis Presleyvin. Det är tillverkat i Graceland och har en bild på Elvis som etikett. Vinet slank ner väldigt lätt och det smakade gott som bara den. Får nog köpa in det fler gånger.

Sitter nu i min ensamhet och funderar över morgondagen. Känslan av att jag har något jag måste göra har infunnit sig men jag kan inte sätta det berömda fingret på vad det är. Kommer antagligen komma på det imorgonkväll när det är försent. Detta händer även att jag använder min väggkalender flitigt. Jag kanske är en guldfisk trots allt?

Som om inte Sir Elton vore nog för Allkår så ryktas det nu även om The Boss himself Bruce Springsteen ska göra ett gästframträdande. Han älskar ju Sverige och ska under tidiga juni spela här. Han tänker kanske ta lite semester i Sverige innan detta och köra en spelning för alla studenter.



Hur smakar detta?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Utsökt vin. Nästa vinkväll står vi flickor för och då ska vi toppa Elvis! Hur vi ska kunna lyckas med den bedriften återstår att se, han är ju trots allt The King.

2009-02-03 @ 13:03:40
Postat av: Sara

Mona herself är ju ett stort fan av The Boss så kanske hon också dyker upp på Allkår :)

2009-02-03 @ 16:23:40
URL: http://sassasinstans.blogg.se/
Postat av: Karin

Yeyyyyyyy!!! vad glad jag blir att du bloggar. Nu ska jag ta mig i kragen och bli lite bättre på det här. Allt bra med dig?? Det låter fint när man läser här i alla fall.

Kram på dig å de andra jönsarna där borta i småländska skogen.

2009-02-03 @ 16:55:40
Postat av: Niclas

Karin: Vad kul att du läser. Hade tänkt klaga på din blogg men såg då att din mor redan gjort det så tyckte inte att jag behövde. Det är bra här förutom att ni inte är kvar. Hoppas allt är bra med dig med.

Sanna: Detta ser jag fram emot. Hoppas det blir i den nya lyan på slottsstaden då.

Sara: Hon är välkommen.

2009-02-03 @ 19:13:18
URL: http://bergeskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0