Familjesöndag

Idag har jag haft min familj på besök. Saknade bara Michael och Julia för att det skulle kännas komplett. Det var mycket trevligt och man uppskattar verkligen när folk tar sig tid för att åka och hälsa på en. Resan bar vidare mot leksaksaffären, far och jag försökte ta en ljussabelsfäktning, notera att vi bara försökte. Jakob var som en femåring ska vara på en leksaksaffär, alltså helt lyrisk. Han letar alltid upp det dyraste och säger att det vore coolt att ha just den saken, vet inte om han ärvt det av mig? Filippa däremot är mer av en budgetthandlare och tar billiga saker och ser nöjd ut.
Det nya tillskottet var nästintill ljudlös och gjorde inte mycket väsen av sig. Jag var mycket nöjd över henne och det kan inte bli annat än en bra tjej.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Happy Birthday to YOU!

Glad att du fick familjetid. Sånt man behöver i bland.

De tre är nog de sötaste jag sett.

Puss

2009-02-23 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0