Fast

Lekte runt lite på internet då böckerna känns för ostimulerande för mig just nu. Hittade då in till hyresbostäders hemsida och skulle felanmäla att min postlåda är sönder. Någon har haft roligt och dragit i den så den inte går att öppna. Undrar om det gjordes i avundssjuka eller hat mot mig? Hur eller hur så tänkte jag även kolla hur mycket köpoäng jag hade här nu. Loggar in och hoppas på massor av poäng men möts istället av det står en text med en knapp under: "Ej aktiverad, aktivera här". Jaha, ser ut som om jag blir kvar på T1 Växjötiden ut (Skulle aldrig lämna detta huset iofs). Jag kunde dock trösta mig med att ha över 1000 poäng att använda för vanlig bostad i Växjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0