Kompis med en kändis

Sakkou är på bild på "sveriges största modebloggare för mäns" blogg. Detta är inte vem som helst utan faktiskt Style by Mats. Det är dock inte för hur Sakkou ser ut eller hur han klär sig han är med på bild. Men man kan tydligt se hur "DeMaktor" han ser ut på bilden. Jag gillar dock att han gör reklam för Sverige med sin blåa tröja som har en gul text som det står slugger på, han missar dock att ge reklam för Högsby utan istället står det att han kommer från Växjö. Skulle även ge två tummar upp för att han gör reklam för marabouchokladen med. Way to go you sir.
Hur eller hur är han dock med för att han lyckades med bedriften att bli vän nummer 1000 på Facebook med Style by Mats. Bra jobbat vännen. Detta är dina 15 minuter i rampljuset och jag ska försöka ta del av dem jag med genom att säga att jag är din kompis. Äntligen kan du säga "Fuck me I'm famous"!

För er som vill se bilden själva på mr Sakkou ger jag er tipset att gå in på länken jag länkar och scrollar ner tills ni ser mannen jag har beskrivit innan.
(http://www.1000apor.se/blogs/stylebymats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0