Öl med glädje

Jag har mer och mer börjat uppskatta fin öl. Kommer ihåg förr hur mina smaklökar gjorde revolt när något annat än ljus pissöl rann ner i strupen. Nu försöker jag så ofta jag kan dricka två lite mer välsmakande öl innan jag sätter igång med budgettölen. Det blir bättre och bättre och snart är jag nog redo att ta steget att lära mig lite mer ingående. Jag känner att det inte är så långt borta som det en gång var. Kan bror kunna vin ska väl jag kunna lära mig öl?

Dagens lärdom som inte finner någon som helst logik. P-stav är tydligen något man sätter in i armen. Jag undrar hur många av alla män som vet detta. Min axiom är att inte mer än 5 % av sveriges män vet.

Kommentarer
Postat av: Josefine a.k.a bosse

Härligt Niclas att du fått in axiom i vokabuläret nu! respekt!

hälsningar från goa götet =)

2009-02-28 @ 10:56:14
Postat av: Seasick Steve

Och det är bara Niclas som kan skapa ett alldeles eget axiom, vilket för övriga mänskligheten skulle te sig paradoxalt. :))

2009-02-28 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0