Sjusovarn

Var hos polisJohan igår och det kändes märkligt att komma in i en så fin lägenhet efter att ha lämnat min ungkarlslya med konstig lukt och kläder lite varstans. Hur eller hur var det mycket trevligt och jag utklassade folket på Kinaschack vilket kanske inte var så oväntat. Jag är ju en erkänd bordsspelare...
Vi tog oss ut på Sivans därefter och starkAlle ville bestämt dansa så jag offrade mig. Men när vi kommer ut på dansgolvet och dansar börjar DJn att köra ett medley av Per Gesslelåtar. Här snackar vi inte 3-4 låtar utan antagligen 7-8 låtar och det var inte alls roligt. Hoppas jag aldrig mer får se den DJn här på campus. Hade lite afterparty hos Anna innan jag gick hem för att sova. Sen sov jag länge och väl. Inget plugg idag utan satsar på att njuta lite till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, underbart! Jag röstar för den typen DJ, men det är också därför jag håller mig anonym...

2009-02-12 @ 17:06:19
Postat av: han som aldrig sover

läste jag nåt om att du sov eller läste jag bara fel?

2009-02-12 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0