Söndag...

Som ni kommer ihåg i föregående inlägg nämnde jag hur jag verkligen innerligt hoppades på att det inte skulle vara något kärlekstema på Sivans igår. När jag kommer till Sivans får JAG i uppdrag att göra iordning en hångelhörna med röda lakan, kysskuddar mm. Jag tänkte säga att det där går jag inte med på men jag höll käften och planerade på hur jag på bästa sätt skulle tackla känslan av obehaget. Jag kom fram till att jag skulle stå ut hela kvällen och sen supa bort den under natten/morgonen. Sagt och gjort, detta hände och det slutade med att jag och Gotland satt i min lägenhet och var sentimentala när solen började lysa in i våra ögon. Hur gick jobbandet då? Jotack, inte bland de tre bästa i världen men men.

Detta tror man ska kunna knäcka de flesta men icke! Här ringde klockan vid 12snåret och fotboll stod på programmet. Det gick skit och ingen ny omänsklig dribblingsräd fick skådas i Olympen denna söndag.

Söndagar är bara dryga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0