Ty inlägg när man är full...

Jag har hört många klaga på och nedvärdera bloggar som skrivs på fyllan. Jag skulle vilja säga att det är antagligen mina bästa blogginsatser som träder fram ur dimman när alkholen kryper runt i mig. Inte för att jag är full utan mer för att mina sista spärrar släpper och jag går hela vägen ut i mina bedömningar och konstateranden.

Vi körde igång i hyfsad tid idag med att drick  bort tentan. Kom till Hanneschh och bildade lag med honom mot de två mindre värda varelserna Allbäck och Pär. Glåpord kastades hej vilt och intressepilarna ven som om det vore andra världskriget (ja, varför skulle de inte kunnat ha kastat pilar på varandra?).
Sen kom min överraskning, mr Gabrielsson tittade in helt oväntat. Detta var givetvisa väldigt roligt och uppskattat. Få är förunnade en vän som honom. Kvällen slutade dock med att jag fick leda hem min gode vän, men det gör jag så gärna.

Jag har gett bort en väldigt rolig present idag. Jag myser och ler varje gång jag tänker på det. Som jag sagt innan, innerst inne är jag jävligt smart.

Detta är skrivet utan att sudda och jag ber en tycka att jag är en mycket duktig och välskrivande man. Hje åd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0