Finlandstid

Ny dag nya förutsättningar. Det enda jag ser fram emot idag är att Sakkou ska komma och plugga här i Växjö. Sakkou och jag bodde förr ihop i Växjö tills han flyttade hem till Sams Town igen. Det var lite vemodigt men jag har överlevt det med som tur är. Sakkou som har skrivit klart sin C-uppsats och ska snart bli diplomat så vi kan stanna utanför vilken affär vi vill och gå in. Han har även lovat mig att vara min livlina. Blir lunch med bröderna Vitikainen idag.

Växjö Lakers fick stryk på straffar igår, var väldigt orättvist. Markusson är lite av en idol som åker runt och tacklar allt och alla, han är även en gammal IK Puckenlirare.

Välkommen Sakkou




Ska skaffa boxer så jag kan se på fotboll mer. Hanneschh är överlycklig och pratar redan om alla hockeykvällar vi ska ha. Jag är skeptisk men vi får väl se.

"Om man går fort och ler mycket så ser ingen att man är ful."

Kommentarer
Postat av: Mox

haha go bild på Sakkou..

Fan va länge sen man såg: "Om man går fort och ler mycket så ser ingen att man är ful." Den är klockren.



ha d

2009-01-15 @ 15:55:56
Postat av: Anonym

det syns inte i motljus heller

2009-01-15 @ 17:40:56
Postat av: Anonym

det fööra var från mig, Clemens. stay gay

2009-01-15 @ 17:42:03
Postat av: Gabbe

lite hemsk tanke om du refererar snabb gång och leende till bilden. Speedshaving

2009-01-16 @ 23:34:27
Postat av: Gabbe

lite hemsk tanke om du refererar snabb gång och leende till bilden. Speedshaving

2009-01-16 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0