Nya tag

Ingen vila ingen ro, livet för en student är hektiskt mina damer och herrar. Man skulle kunna tro att när man är klar med en tenta och kurs att lite ledighet faller på sin plats men så är icke fallet. Nya kursen börjar idag och heter demokratins utmaningar, namnet låter fint och vi ska ha en lärare som skall vara bra vad jag har hört. Det ständiga ekot säger; den här kursen ska jag vara duktig och börja läsa i tid!

Igår var jag uppe hos Fia och kikade klart på Ebba&Didrik. Jag kommer inte ihåg att det slutade så olyckligt som det faktiskt gjorde. Det är ju trots allt en ungdomsserie. I början av serien är allt underbart bra, alla skrattar och ler. Sen går verkligen allt åt helvete för alla i familjen och det är total misär. Sen slutar allt med att det finss tendenser till att hitta tillbaka till något som skulle kunna kallas för lycka.

Dagens grej måste ändå vara Mr Sakkou som nu kan titulera sig färdig med statskunskap.
Vilka problem tror ni han kan lösa? Hört något om en konflikt vid någon remsa, den borde kanske vara en bra start?

Are you prepared?


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-01-19 @ 18:14:45
Postat av: sakkou

snyggt!

2009-01-19 @ 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0