Pass på

Rebecca har åkt iväg till vår kära hufvudstad idag och väldigt snäll som hon är fick vi låna bilen av henne. Med denna bil kommer jag, Hanneschh och Allbäck att inta paradiset Högsby imorgon. Väl där kommer vi bo i casa del Gabbe och avnjuta Högsby från sin bästa sida hoppas jag. Fick frågan av Hanneschh vad jag är stolt över i Högsby. Fick tänka länge och tänker än. Men vi har laddat upp med rusdryck och jag är laddad.

Vi var inne i city idag så Hanneschh kunde klippa sig. Frisören klippte av någon millimeter, men vad gör väl det när det inte är frisyren som gör Hanneschh snygg utan alla andra. När vi var där passade jag på att skaffa ett pass. Polisen var en väldigt snäll gubbe som skojade friskt med mig och jag var inte sen att haka på. Hade planer på att säga när allt var klart "Nu blir min tvillingbror glad" men gjorde inte det då gubben hade fått min respekt plus att jag inte kände mig så badboy idag.

Lakers ikväll. We'll be there.

Palo da pimp a.k.a datornörden har bestämt sig för att sänka Spotify då de snodde vår idé. Han har börjat med denna sänkning genom att hitta ett nytt program som kommer vara bättre än Spotify någonsin kommer bli. Det är fortfarande på betatest men han hjälpte mig att fixa det. Stay tuned.



T1 gangstas med nya fina almenackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0