Kära dagbok...

Ja då börjar jag se slutet på den här terminen på Campus. Den har rusat fort förbi och jag känner mig inte färdig här än. Uppsatsen är inlämnad och får väl se hur sågad jag kommer bli. Det var tuffare än väntat att skriva den måste jag erkänna.
Opponering på torsdag sen är jag klar.

Var på galej i lördags, sista utekvällen här innan hösten. Blev mycket trevligt även om alkoholen flödade lite för mycket. Men ni kan vara lugna, jag gjorde inte bort mig vad jag vet. Jag sjöng Life on mars på karaoke och fick applåder tror jag.

Dagen efter for jag hem till Högsby med StarkAlle i en bil utan AC. Båda svettades galet och istället för en stereo i bilen använde vi StarkAlles mobiltelefon som stereo. Det blev mest Korn eftersom StarkAlle älskar dem. Vi stannade även och plockade blommor då det var mors dag. Jag plockade blommor till min mor och han till sin flickvän. Väl hemma åkte jag upp till sommarstället och åt färskpotatis och sill. Livet har sin stunder.

Nu ser jag att jag helt plötsligt har blivit tråkig och skriver som en dagbok. Men det kan jag bjuda på.

Skulle ni gå runt med 10 000 kronor i röven en dag om ni fick dem efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0