Fånig

Min ambition var att hinna med disken och dammsugning idag innan sittningen. Men istället diskar jag ett glas för att sedan gå till datorn och sätta på ett youtubeklipp som någon sorglig människa har klistrat och knåpat med. Jag kollar videos som folk gjort av serien Alias. Kanske för mig den serien som berört mest, får ofta glirningar för det här. När det är starka scener för mig har jag några saker jag kan göra. Ofta brukar jag sjunga med i musiken som finns med väldigt högt och fel, annars brukar jag ta ett krampaktigt tag i min datorstol för att sedan kolla mig omkring så ingen står bakom mig och ser mig. En del gånger kan jag i princip skrika ut namnet på karaktären det handlar om på ett "coolt" sätt. Ibland försöker jag framhäva ett falskt snyft för att jag inte ska snyfta på riktigt. Alla sätt är bra utom de dåliga. Men ja, jag vet att jag är jävligt fånig. Hoppa på mig ni bara...

Fuck that. My name i Sidney Bristow!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja se allt det där :)

2009-03-08 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0