Gnällspik?

Dagen kan sammanfattas kort och det ska jag göra. Jävla pissdag. Massvis att göra med både skola och kåren.
Kunde inte gå på statsvetenskapsdagen som antagligen var mycket bra. Nej istället skulle jag tvätta. När jag kommer ner till tvättstugan för att plocka ur tvätten ur maskinerna, för att torka den, ligger det en arg lapp som kändes som den Ron Weasley får i Harry Potter från sin mor. "Nästa gång kan du ju boka en EGEN tvättid!". Jomen visst, jag hade kollat fel. Fort som fan upp och skriva en förlåtlapp och sen ta med all tvätt upp i min lägenhet och hänga över allt som går att hänga över. Ser ut som en jävla kåkstad. Men är jag bitter? Klart som fan jag inte är bitter, jag anpassar mig. Sakkou tog med mig till MAX och det svullades. Det var bra så länge vi var där. Försökte få honom att ta ett raggarvarv runt campus, men icke.

Jag försökte idag boka en tid hos en läkare som kan intyga att jag är "free from mental retardation" som universitetet i Thailand kräver. Gick inget vidare...

Jag och Sakkou dricker öl nu och han hjälper mig att översätta en text. Den här mannen är en bra man som tydligen har blivit den nya Gary Neville I Högsby IK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alternativt Ramos?

2009-03-17 @ 22:41:41
Postat av: Sara

För att göra din dag ännu värre kan jag meddela att dricka läsk, käka chips och godis tillsammans med lärarna och att universitetet dessutom står för det hela - det är inget man tackar nej till!.. Men jag förstår iof ditt humör. Kände likadant jag

2009-03-18 @ 00:18:30
URL: http://sassasinstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0