Jag och min datorstol

Nyss uppstigen från min mjuka säng. Mina första 10 steg gick mot köket där jag pressade apelsiner och en lime, fyllde upp mitt glas. Tunnbrödsrullar fick smör på sig för att sedan rullas ihop. Sen gick jag till min åtråvärda datorstol för att sätta mig ner och känna hur bra mitt liv är när jag sitter här. Så långt har jag kommit på den här dagen. Ska snart ner till Universitetet för att få folk att förstå hur mycket kåren gör för studenterna.

Huvudvärk igår hela dagen, ville bara inte vara en mes och skriva det i bloggen. Jag tog inga psykologiska panodil för att smärtan skulle gå över. Jag bet ihop istället och idag är den borta. Jävla panodil...



Oldschool. Jag, Sakkou och Boston i beatles-frisyren i Amsterdam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0