Kroppkakor

Fredag och jag har hunnit med en föreläsning som var ganska hackig. Lyckades vara kreativ och skriva "Niclas the one and only" på Fias anteckningar samt mobba Pär för att hans mage kurrade. Sen fick jag alkohol handlat till mig av Biffen så jag slapp fara fram och tillbaka till centrum.

Just nu håller jag på att tvätta, diska och städa. Eller jag sitter mer vid min dator men jag tänker på allt det där. Tog mig 25 minuter att sortera tvätt och få igång tvättmaskinerna. Antingen är jag väldigt dålig eller snodde någon 10 minuter av mitt liv. Men nu har jag ätit kroppkakor så jag är inte så ledsen om någon nu snodde 10 minuter av mig.

Ikväll ska jag på en tacksittning som studentkåren erbjuder. Jag ska känna mig tackad och dricka några goda öl. Sen räknar jag med utgång. Jag har börjat få smak för det goda igen.

Kommentarer
Postat av: palo

jävla turturduvor som sitter bredvid varandra å skriver små lappar till varandra!!

HATA!!!

2009-03-06 @ 14:12:22
Postat av: Niclas

Var nu inte så ledsen Pär.

2009-03-06 @ 14:40:20
Postat av: Anonym

Kroppkakor mm......

2009-03-08 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0