Leende

Har gått runt och haft ett leende inklistrat i ansiktet hela dagen. Detta trots att jag fick gå upp klockan 6 för att sätta mig på bussen till Växjö. Solen sken i ansiktet vilket var jobbigt men jag klagade inte utan lät den skina samtidigt som jag log. Väl framme träffar jag Bosse a.k.a Josse på bussen till Universitetet. Hon hade med sig en röra från Kocken som jag skulle få och jag log. Hemma i min lägenhet satt en yrvaken finne och kliade sig i huvudet lite sådär som en apa, en finsk apa. Mer bevis för att stärka min empiri är att han åt upp min banan. Jag dansade runt i lägenheten och gjorde allt som han antagligen tyckte var mycket jobbigt. Jag log hela tiden. Föreläsning om EUs roll som global aktör där jag log väldigt mycket, kanske inte åt EU men men.

Idag känns som en bra dag.

Jag såg Piell vaxa sin röv på ett konstigt sätt på youtube. Vet ni vad? Jag log...



Leendes och precis efter jag gjorde det tokigaste korttricket någonsin... Asp vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0