Slumdog Millionaire

Många veckor har gått utan att jag sett Slumdog Millionaire, på något vis har det alltid kommit saker i vägen. Ikväll bestämde jag att se filmen utan sällskap. Det var nog ett väldigt smart drag. Filmen är fullkomligt briljant. Mina förväntningar hade blivit skyhöga redan innan då jag träffat så många människor som var exalterade över denna film. Rädsla befann sig när filmen började och jag trodde att den inte skulle kunna leva upp till förväntningarna. Jag hade fel, vilket jag är väldigt glad för. Ska inte avslöja något om filmen förutom konceptet. Filmen bygger på programmet Vem vill bli miljonär och en pojkes resa genom livet. Se den.

Jag skickade in en fråga till 118 100. Eftersom jag spelade innebandy idag vet jag att det inte är någon sport Stefan, det kommer heller aldrig bli. Det är bara ett substitut för människor som inte är tillräckligt bra på att åka skridskor. Angående tigerns penis vet jag att det är en vanlig fråga. Därför mätte jag mina kunskaper mot deras och ställde en fråga om serien Alias. Värdelösa som 118 100 är kunde de inte svara utan svarade bara något personligt om Jennifer Garner och hennes familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0