Tatueringar

Jag är lite nojjig när det gäller tatueringar. Precis nu kom det en stor grabb och satte sig i närheten av mig. På hans arm är det ett kors med något som slingrar sig ned på det. Skulle kunna vara ett svärd också. Men den är ju inte alls snyggt på människan! Har inte folk tänkt att de faktiskt inte behöver bli nöjda med sin tatuering? Ska man leva i vetskapen om att man har något på kroppen som man inte trivs med och är väldigt svårt att få bort? Kalla mig feg eller gammaldags men jag kommer nog bara skaffa mig en tatuering som jag vet att jag vill ha och som inte är svår att göra. Däremot kan jag tycka att många tatueringar är jävligt snygga på människor. Sakkou har en Fenixfågel på sig som jag tycker är grymt snygg. Men det är ju inte säkert att den hade varit snygg på en annan människa.

För att sammanfatta mitt idiotiska inlägg. Tatueringar är konst och man gillar inte all konst. Personligen är jag ganska kräsen när det gäller konst.



Det enda positiva med denna mannens tatueringar är att jag skulle kunna spela schack på hans ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0