Vuxen?

Efter att ha varit hemma hos Hanneschh där god pizza tillagades och hockeytittande avverkades. Mycket trevlig kväll. Väl hemma tänkte jag att jag skulle städa, nu tror dock alla att jag springer runt i lägenheten och diskar och dammsuger men icke! Jag städar i min dator. Tar bort onödiga saker som ligger och skräpar. Mycket musik har åkt till papperskorgen, jag förlitar mig numera på spotify och tunerec. MEN kanske det viktigaste för första gången på 4 år har jag inte längre World of Warcraft installerat på min dator. Folk må tycka att detta inte är så stor sak, men för mig är det verkligen ett steg mot vuxenlivets leverne. När man har det tillgängligt har man inte riktigt släppt det. Nu är mitt liv som Pinala helt över, ett kapitel att lägga till min framtida bok men än dock över. Navelsträngen är avklippt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0