Zoo-klubba

Jag befinner mig i biblioteket. Hanneschh sitter två datorer bakom mig inklämd i ett hörn. Eller det är iaf vad folk kan tro, men i själva verket sitter han där och övervakar alla andra och ser till att saker och ting sköts på rätt sätt. Imponerande tycker många, en självklarhet om man frågar Hanneschh.

Seminariet idag gick bra. Det är roligt att ha grundkunskaper om ämnen klara för att sedan kunna utveckla dem ännu mer. Det finns utrymme för mig att göra så i den här kursen.
Annars har jag representerat studentkåren i korridoerna idag. Det var öppet hus och jag såg endel framtida studenter från Högsby. Alltid trevligt när Högsby producerar människor som vill studera vidare.

Nu ska jag fortsätta att sutta på min zoo-klubba och läsa om EUs utvidgning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0