Gudfadern

Igår skrev jag tenta som jag inte kunde skriva längre än 30 minuter då jag skulle hem och agera gudfar åt min systerdotter Felicia. Tentan gick nog vägen och Gabbe som kom hit kvällen gav bilen kaffet. Vi hade lagat sushi kvällen innan jag och min vän Gabbe!
Väl framme i Högsby 2 minuter innan dopet hade börjat kom jag inspringandes i kyrkan med slipsen sned och en leendes präst som möter mig. Han undrar hur tentan gick och trodde jag var en doktorand. Han berättade sedan under dopet att jag hade skrivit en tenta och fått alla rätt.
Felicia som mitt gudbarn heter var duktig och tjock under dopet. Min syster är väldigt duktig på att föda barn som är underbara. Dagen flöt på i släktens tecken och var väldigt trevlig.

Kvällen avslutades med att jag och Gabbe gick ner till den lokala puben och för att jag inte ska bli misshandlad nästa gång jag kommer hem så låter jag resten vara osagt.

Mina blogginlägg blir bara sämre och sämre. Snart är det bara Mli som kan dansa limbo under dem...

Kommentarer
Postat av: mli

what? nu blir ja förnärmad...

2009-05-03 @ 21:32:19
Postat av: Gabbe

Seglarn.

2009-05-05 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0