Jordnötssmör, jordgubbssylt och en limpa

Idag regnade samtidigt som solen sken. Jag såg en pakistanier som inte trodde sina ögon. Han stod med armarna utfällda och såg verkligen lycklig ut. Det kanske är ett tecken på något i hans värld. I min värld är det bara konstigt.

Allt detta med eget ansvar som man bär med sig när man skriver en uppsats är inte bra. Jag är ofta drivande men när det gäller mig själv och ingen annan som ska bry sig är jag rent ut sagt värdelöst.

Jag är sugen på jordnötssmör och jordgubbssylt på en limpmacka. Senast jag åt detta var jag antagligen 4-5 år gammal och följde min brors tävlande i friidrott vilket han var en jävel på. Det var några amerikaner där som tyckte jag var en tuff grabb och bjöd mig. Så nu funderar jag allvarligt att gå till ICA och lägga mina sista lånade pengar på att köpa jordnötssmör, jordgubbssylt och en limpa. Har dock i bakhuvudet att jag verkligen inte kommer tycka lika bra om det när jag äter det som i tanken nu innan. Dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0