Stressad

För första gången på mycket länge så kände jag mig igår stressad. Det var en ovanlig känsla då jag bara brukar ha en minimal känsla av stress i mig. Igår slog det alltså till. Första tanken var att jag måste börja röka för att lugna mina nerver. Andra tanken var att jag skulle försöka införa 30 timmarsdygn istället för 24 timmars. Tredje tanken blev att ta kontakt med Hanneschh och diskutera det kollektiva självmordet från bibliotekstaket. Direkt överreagerade jag alltså vilket inte alltid är det rätta att göra skulle jag tro. Efter några smärtsamma timmar med stress började jag finna lugnet och stressen gick över till glädje igen.

Idag sitter jag på biblioteket och lyssnar på Spotify samt skummar runt i min B-uppsats. Kommer ihåg hur jag i höstas kallade Magnus för "Forskarn" hela tiden vilket han motsatte sig varje gång. Jag ansåg att han forskade när han skrev uppsats. Jag hade fel, man känner sig inte som en forskare. Man känner sig som en junior som ska vara med de stora grabbarna och spela fast man egentligen bara är en utfyllnad för att de ska kunna ha två fulla lag och inte spela 11 mot 10 där man åker i backen hela tiden och folk skrattar åt en.

Jag har lovat att skriva något om Nullah a.k.a Louise på bloggen annars skulle hon avslöja en hemlighet. Nullah kommer från nypan och tror att Hammarbyarna går runt och sjunger om förbundslandet Bayern. Hon gillar även låten "My heart will go on". Vill ni ha hennes nummer så fråga mig så får ni det!

Jag saknar Hanneschh och Palo da Pimp. De har åkt till Karlstad för att vara de ledande studenterna i Sverige.



Där har ni Nullah som Catwoman och LillGlenn som Darkwing Duck.

Niclas "Jim" Konungaberget

Kommentarer
Postat av: LG aka DD

glöm inte att nullah även är medlem i segertåget! :)

2009-05-07 @ 09:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0