The End

En passion jag har är att följa TV-serier. Vet inte varför men det är något speciellt att följa och "leva" med karaktärer samt handlingen i en serie. Känslan av att veta att det kommer ett nytt avsnitt, att det kommer utvecklas och genom att se de tidigare avsnitten se en röd tråd är mycket tillfredsställande.
Varför jag tar upp detta nu är för att tidigare idag avnjöt(?) det sista avsnittet av serien Prison Break. En fantastisk serie. Det är alltid så tomt efter. Sanningen är den att om inte Sakkou varit här hade jag antagligen lagt mig på sängen och gråtit en skvätt för att sedan ha övergått till ilska där jag hade bitit och skrikit i kudden.

Be the change you want to see in the world.

Fick precis reda på att konstituerade kårfullmäktigemötet blir inställt p.g.a att vi är för lite folk för att kunna fatta beslut. Detta är så in i helvete dåligt. Här planerar man långt i förväg saker och just idag var detta fullmäktigemötet inställt för att andra människor anser sig ha viktigare saker att göra. Vad hände med det som ska innebära att man är förtroendevald?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att serien är slut skapar ett hål i mitt hjärta. Hoppas på Prison break the last chapter som film nästa år...

I <3 PB

2009-05-19 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0