Tillbaka till vardagen

Efter en galen helg med många öl, två sittningar samt en hemsk bakfylla är jag nu tillbaka i livet. Eller jag tror att jag är tillbaka i livet. Men tror bara det är en fasad utåt.
Jag har tänkt ganska mycket på mitt garage som jag en gång i tiden skall bygga. Jag är sugen på att det ska vara en cementgrund ca en halvmeter upp. Detta för att sedan vara gjort i trä som ska vara målat rött med falu rödfärg. Jag vill bygga det i en anslutning till en kulle så det ser ut som att jag bygger in mit garage i kullen, ungefär som ett hobbitbo. Det kommer bli riktigt jävla snyggt om jag lyckas med detta.

Var inne i city idag och intervjuade Växjös mäktiga herrar i form av kommunstyrelseledamöter samt det högsta kommunalrådet. De hade väldigt snabba hissar så jag var tvungen att testa att åka längst ner för att sedan ta tiden till våning 6. Det tog mindre än 4 sekunder, fattar ni då vilken snabb hiss det var? Jag log när jag gick ur hissen och mötte upp personen jag skulle intervjua. Efter detta så tog jag mig in till Carlings och ställde mig längst in i affären som var tom förutom kassörskan. Sen stod jag där och skulle se hur lång tid hon skulle ta på sig innan hon kom och frågade om hon kunde hjälpa mig. Det tog lite mer än 2 minuter. Jag vet inte om det ska anses vara bra eller dåligt. Något som jag däremot vet är dåligt är att Åhlens i Växjö inte har Aliasboxarna...



Det är svårt att förstå, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inne på räkningsspåret dessa dagar? 6 sekunder, 2 minuter, vad kommer härnäst?

2009-05-12 @ 22:47:56
Postat av: Anonym

vad du tror mycket!

2009-05-13 @ 10:35:56
Postat av: Niclas

Ja vad jag tror och katten skiter är väl antagligen samma sak. Men likväl behöver katten skita.

2009-05-14 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0