Boom boom pow - Black eyed peas

Eftersom jag äntligen är pigg igen så har det fört med sig vissa bra saker. Numera ställer jag inte om klockan 5 gånger på morgonen och sover till 11. Tommy på BK och jag har återupptagit kontakten och är nu vänner igen.
StarkAlle är fortfarande vapendragaren när det gäller BK och kör hårt med mig precis som vanligt. "Det där är alldeles för lätt för dig" är en mening som används flitigt av honom.

Jag har en fruktskål på mitt bord. Det är massa roliga frukter och en ingefära. Det är verkligen "finn ett fel" på den. Men samtidigt har den en rolig form och får mig att småle ibland bara för det. Tror jag kan ha lärt mig detta av Nisse. Därför får den vara kvar i min fruktkorg.

För övrigt är jag stolt, mycket stolt.

Kommentarer
Postat av: Mox

jag har mina aningar.. och det där nöjda flinet måste ha kommit ifrån nisse =).



2009-10-07 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0