Catch the wind - Donovan

Gud hör bön brukade HG Strömer och sen flina med hela sitt ansikte varpå han säger "Gud hörde bön" och sen göra något listigt drag. Jag nöjer mig med att Gud hörde bön då jag nu sett att ett städföretag annonserar här på campus. Nu ska bara Gud höra bön om att priset är rätt med.

För övrigt är det ganska kul att Nobelprisvinnaren i ekonomin, Elinor Ostrom, har haft en bok i min förra delkurs. Jag satt då och klankade ner på att hon inte kunde lösa stora kriser med sitt tänk om förnyelsebara resurser i globala sammanhang. Känns ju inte som om jag fick vatten på min kvarn när hon får det här priset.

Kommentarer
Postat av: josefine

oj läser ni nobellpristagare, flashigt! Och det är ok att klaga på pristagarna =) eller inte på dem, men på att just de blir valda, se på herr Obama! Niclas du kan få den stora salen på Universitetet i Bryssel, bänkarna är sjukt oergonomiska! Men den ser flashig ut eller hur :P Saknar er där borta i regnstaden! Kramar Josefine

2009-10-12 @ 20:46:27
URL: http://josefinesjoberg.webblogg.se/
Postat av: gabbe

oj så fel :)

2009-10-13 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0