Every Morning - Basshunter

Inte många knop som görs idag. Kan dock stoltsera med att jag påbörjat mitt pluggande. Tung kurs har vi nu men det är faktiskt inspirerande och motiverande. Idag har jag tex lärt mig vad en normativ analys är. Inte för att jag kommer använda mig av den själv men någon gång i livet kanske jag kan få nytta av den kunskapen.

Min datorstol håller på att falla isär. Skruvar borde skruvas åt men det finns på något sätt lite spänning och nöje med att inte göra det. Man vet aldrig om stolen ska falla sönder i bitar när man sitter på den. Kommer antagligen skruva åt dem när jag blir rädd när ett jätteknak kommer.

Glenn ska på Capitals nu i dagarna. Jag tycker hon borde snärja Nicklas Bäckström. Tror det är möjligt för han verkar så blyg. Då har hon livet säkrat. Boomba Baby, som jag brukar säga när jag sätter ett servess.

Kommentarer
Postat av: lisa

omnämnande, gillar't!

lovar att det kommer ett i min, antagligen efter capitalsmatchen. ska berätta allt om mina bravader och möjligen en snärjning ;)

2009-10-08 @ 22:23:26
URL: http://lisaoverdar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0