Paint it black - The Rolling stones

Efter påtryckningar från ljus och mörker kommer det härmed: "Berget, ert läsande i natten"!

Spontautgång. Helt oväntat skedde det. Från att ha spelat Pro Evo med Stein och Ordaz med guiness så kom föfrågan om en sen utgång på Sivans. Trots att man är gammal i gamet så gav jag mig ut. 90-talet har helt klart tagit över Sivans med allt från regelbrytningar till nollrespektmötande till äldre studenter. De beter sig som en okunnig fotbollspelare.
Ljuset i mörkret var DJn som efter många om och men jag kände. Niclas ska ha en stor eloge för sitt DJande som var intressant och imponerande.

Update på lägenheten är att jag håller det numera fint här. Mina älsklingar mår bra och frodas i fönstret. Imorgon står pluggande och en promenad på programmet.

Natten är ung för vissa men för en rutinerad räv som mig så närmar sig sluttampen...

Kommentarer
Postat av: lisa

vågar man komma tillbaka till detta 90-talsinferno?

underbart att prata med er ikväll. vart är omnämnandet dock?! ;)

WASHINGTON CAPITALS,, HELL YEAH!

2009-10-08 @ 03:33:35
URL: http://lisaoverdar.blogg.se/
Postat av: Emma Emma Emma Emma Emma Emma Hammarlund

Lammkött säger du? Niice...

2009-10-08 @ 07:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0