Choices - Xavier

Inatt innan jag somnade bestämde jag mig för att inte sätta klockan till imorgon då det första jag skulle göra var att vara på ett möte klockan 13. Nöjd över mitt beslut lade jag mobilen på laddning utom räckhåll för mig från sängen.
Trodde även jag spöade Hans, nytt smeknamn för den tidigare kända Hanneschh, i att vara uppe sent vilket jag fick se mig slagen i ordentligt. Första gången jag vaknar känner jag mig utvilad. Oklart vad klockan är väljer jag att slå på TV för att se om nyhetsmorgon kan visa mig tiden. Det är dock ingen nyhetsmorgon på TVn. Jag går upp och hämtar mobilen. Klockan står då på 12:58. Kaos i huvudet utbryter och jag måste springa till mötet. Optimal morgon nej.

Allt går som i cirklar utan att jag kommer någonstans just nu. Drömde inatt att jag var en poet som försökte svara på sms genom att skriva /r, det var inte lyckat och ett bevis på att mitt tidigare liv sitter kvar.

Ikväll ska jag satsa på en konjak till mitt kaffe samt ett litet chokladhjärta. Jag ska avnjuta detta till att se första avsnittet i Prison Break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0