Gubbvila

Sakkou är här ikväll och vi har gubbvilat hela kvällen. Sovit till och från samt blandat med att lyssna på musik. Detta spotify är en mycket bra skapelse. Jag kommer ihåg tiden när det var 56k modem och man satt på biblioteket och hade bokat upp en halvtimme som man fick göra. Sen skulle man se på snuskiga bilder utan att någon märkte det. Det var ju bara det att när bilden väl skulle komma fram tog det ju flera minuter och den kom upp steg för steg så man väntade med spänning och rädsla. Kommer ihåg när en kille blev påkommen, utledd och avstängd från biblioteket. Att min mor är kommunpolitiker har alltid gett mig en känsla att jag faktiskt måste sköta mig utåt sett. Bli omtyckt och ha bra värderingar. Att bli påkommen på biblioteket med att kolla på lättklädda damer är nog inte att sköta sig. Inte för att denna känsla har styrt mig så mycket men den har alltid funnits där. Tror dock det har stärkt mig.
Varför jag kom och tänka på det där med snuskiga bilder och laddningstiden var för att Sakkou kollade in tjejer med stora bröst på facebook förut. Jag satt helt oskyldigt i sängen och blev oskyldigt vittne till denna hemska handling!

Snart ska vi gubbvila för natten. Men först ska vi se på Scrubs x2 om vi orkar.


Kommentarer
Postat av: Mox

Porrsurfaren av Lisa Marklund. Ny bok som kommer ut i dagarna ;)

2009-04-02 @ 17:07:03
Postat av: Anonym

haha ljugarn det tyckte du var skoj va? :)

2009-04-02 @ 17:14:58
Postat av: Niclas

Det vet du Moxxan. Herr Adir har dig i tankarna för jämnan.



Skulle aldrig ljuga om så viktiga saker!

2009-04-02 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0