Ledig dag

Helt fri från allt vad ansvar betyder idag. Jag var uppe sent och jag vaknade sent. Jag har gymmat, ingen Tommy där tyvärr, och ska nu ta mig en långpromenad. Vad kvällen har att erbjuda i sitt sköte blir en överraskning som jag ser fram emot. Fler sådana här dagar är välkomna.

Min syster har börjat få värkar så nu blir det förhoppningsvis en ny Bergeskans i släkten om några dagar. Högsby/Sverige/Världen blir bara rikare och rikare när det ploppar ut Bergeskansare! Det kommer bli mycket trevligt och jag är glad för allas skull!

Roligt scenario på BK idag. Hanneschh som skulle göra knäböj med en stång började tappa byxorna och Allbäck fick rycka in. Jag tror iofs Hanneschh fakeade hela händelsen bara för att han ville utnyttja Allbäck som slav men den sanningen får vi aldrig reda på.

Fler och fler rykten om att Sir Elton faktiskt kommer börjar blossa upp. Det vore ju helt otroligt om han faktiskt kom! Way to go you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0