Stenmarck

Jag har gjort en Stenmarck (Varför stavar han med 'ck'?) och det är inte att jag burits ut på bår utan det innan. Det känns ganska bra att bli av med håret av egen vilja, plus att nu för tiden slipper jag bli av med ögonbryn och diverse annat hår.
Palo ser ut som en nazi medans jag är mer försiktig och aktar mig för denna stämpel.

Ikväll har jag varit på kårstyrelsemötet och gjort nytta. Det är så mycket saker i görningen där att jag inte ens tänker gå in på det. Kalla det axiom om ni så vill. Men jag trivs med detta arbete vid sidan av skolan.
Efter mötet tog jag en promenad med den eminente Hanneschh och vi pratade ut om allt mellan himmel och jordfräs. För övrigt var idag första gången under den nya kursen som Hanneschh sade att han skulle hoppa av. Han nämnde något om att hoppa på barn & fritid i all hast. Får hoppas detta ej är någon konstig plan från den härlige Hanneschh.

Nu har jag precis varit vuxen och betalat räkningar. Allt från hyra till folksamförsäkring. Förresten på tal om Folksam. Jag tycker jag betalar in hur många konstiga försäkringar som helst till det varje månad. Tror ni de blåser mig? Känner mig som en amerikan när det gäller dessa försäkringar.
Hur eller hur betalar jag och ser glad ut och känner mig trygg om jag skulle få inbrott eller påkörd för försäkringen är betald.




Så här kan jag se ut i hår för längesen. Piell stöttar bredvid mig, antagligen med naken underdel och jävlas.

Men nu är jag alltså Stenmarck. Noterbart är att Hanneschh smyger sig in på bilden och bidrar med att ge ett fint smile som ingen kan motstå!



Gjorde mest det här för att det var kul att ladda upp kort och visa upp mig med hår. Plus att jag fick visa upp Piell som numera bor i Lund.


Kommentarer
Postat av: Piell

Mycket fint av dig, är hedrad att få deltaga i din blogg! Mycket händer hela tiden ett långt samtal vore minst sagt på sin plats! Glöm aldrig den pressbyrå-våldtäkts du är, eller att nisse slås små barn och att Petter förföljer små pojkar och flickor! Älskar dig din pålästa jävel! Vis är du, mer än de flesta! Massa kyssar!

2009-01-28 @ 04:08:42
Postat av: Piell

Stavar som ett ollon såg jag. våldtäkts MAN du är. Nisse SLÅR små barn. såja, nu har jag gjort rätta för mig. Kyss på ollonet, eller kanske borde det lekas lite med?

2009-01-28 @ 04:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0