Ett öde Campus

Mycket folk har åkt iväg från Campus nu. Det ligger ett tyst lugn och jag pendlar mellan hur skönt och hur tråkigt det är. Det har varit ett mycket roligt läsår och jag tycker det ska bli roligt att komma tillbaka till hösten. Jag känner mig inte färdig med Campus än. Tänker mycket på hur folk säger "Jag saknar inte Campus". Jag förstår dem inte. Klart man kommer sakna det, alla roliga stunder man har. Jag kommer iaf sakna Campus den dagen jag flyttar härifrån. Tiden här är lärorik och skapar en bra plattform för resten av livet.

Har haft Gabbe här på besök i två dagar. Han har sussat gott i min soffa. Han är en bra karl.

Idag spelade vi match i tennis. Jag och Allbäck vs Gabbe och StarkAlle. Matchen fick avbrytas pga regn men jag kände att vi var på gång när den avslutades...

Kommentarer
Postat av: Gabbe

1-0 i set. 5-0 i game i andra.

2009-06-08 @ 17:43:29
Postat av: Anonym

kan du inte skriva om hur jag spöade dig i PES igår?......twice....

2009-06-10 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0