Kaos i lägenheten

Det har varit mycket uppsats och lite städning under en tid. Det börjar se som när jag bodde, passande namn nog, i Sumphålet i Högsby. Kläder överallt, inga rena bestick, konstig lukt. Detta är saker som jag är van vid i mitt liv. Men nu har det lagts till ett nära stopp i avloppet för både dusch och handfat. Detta innebär att jag nu är nere på 1 ½ minuts duschar.

Nu när jag vände mig om för att se om det fanns något mer illa att säga om lägenheten såg jag boken som fått en öl spilld över sig. Boken är en lånebok. Boken är en SOU (dvs Statlig offentlig utredning). Boken kostar antagligen mer än Palo da Pimps TV. Därför har jag beslutat mig för att jag ska låna om den tills jag dör. Vem fan vill låna SOU:n 1994:2 Kommunerna, Landstingen och Europa? Jag har äntligen fått ett livsprojekt.

Kommentarer
Postat av: litch

synd bara att lånekortet på vxu går ut när du slutar här... nästa livsprojekt: "plugga hela livet"?

2009-06-04 @ 10:55:24
Postat av: Niclas

Att vara inskriven i Växjö hade kunnat funka som livsprojekt det med. Hörde att man bara får låna om böcker 4 gånger på biblioteket så jag är ganska körd.

2009-06-04 @ 15:52:50
Postat av: Louise

jag kan betala!

2009-06-21 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0