Anna 20 år och numera vuxen?

Jaha, helgens bravader bjöd på mycket trevligheter. Anna som fyllt 20 år och numera inte längre är ung, vilket vi alla tycker är tråkigt, hade fest. Vi klädde oss i våra finaste kostymer och köpte vackra rosor till tösen och snubblade dit på kvällen. Med oss hade vi ett fat som vi köpt samt en sång som vi framförde med bravur. Kvällen rullade på och det blev en tidig utgång till vårt allas favoritställe Sivans.

Söndagen blev som alltid här i Växjö. Man går på VESPAsöndag och springer som en tok för att sedan göra så lite fysisk aktivitet som möjligt resten av dagen.

Jag visar för övrigt inga tecken på mental retardation enligt doktorn. Skönt.



Numera 20 år och äcklig enligt Hanneschh som ville behålla henne i en ålder under 20 så hon kunde hålla sig fräsch! Jag är beredd att hålla med. Nu blir hon ju vuxen som alla andra...

Kommentarer
Postat av: Heff

Bästa festen och sången någonsin! Tack för det :). Hannes tycker egentligen inte att jag är äcklig, han känner sig bara hotad eftersom jag har börjat ta plats i din blogg :)

2009-04-01 @ 12:49:07
Postat av: Heff

Bästa festen och sången någonsin! Tack för det :). Hannes tycker egentligen inte att jag är äcklig, han känner sig bara hotad eftersom jag har börjat ta plats i din blogg :)

2009-04-01 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0