Frikort

Man ska alltid ha frikort i förhållanden. Inget snack om att det är töntigt eller att man bara vill ha sin partner livet ut. Man måste ha någon superkändis som ska finnas där långt bak i huvudet och bara vänta. Då menar jag inte lokalkändisar som Aidslina eller Madde-madrass. Om du läser detta och inte har frikort i ditt förhållande, skaffa det nu!

Mitt första frikort kommer alltid vara Jennifer Garner. Det är här alla börjar skratta antagligen du också, eller är du bara konstig och inte vet vem hon är. Men den damen har borrat sig djupt in i mig och satt sig fast bakom revbenen. Nu är mitt frikort antagligen skönt för min framtida fru. För Jennifer har två barn och är gift med Ben Affleck så hon har ett ganska bra liv skulle jag tro. Men jag skulle vilja höja ett varningens finger...

För övrigt känner jag mig nästan skyldig att länka till Bitch-Jonna i Högsbys blogg. Hon har länkat mig nu två eller tre gånger och jag får lite dåligt samvete när jag aldrig ger igen. Dock kan det ju vara så att jag är en stor idol för henne, vilket jag kan förstå. Många har mig som idol har jag märkt.
http://jonnaaxelsson.blogg.se/

Tycker det är dåligt med folk som bloggar nu för tiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt, Niclas. Jag har ju faktiskt länkat din blogg två gånger och det har varit av en bra anledning båda gångerna och inte bara för sakens skull. Men tack i alla fall!



Förresten. Har du hittat den skyldige på kommunen för hyvlingen av Narnia eller skyller vi fortfarande på "Jimmy Rotten"?

2009-03-15 @ 14:54:51
Postat av: nadja

bitchjonna var ett bra ökennamn, det stämmer ju perfekt. och nu kan du besöka min också, blogghäxan som bitchjonna så fint döpt mig till.

2009-03-15 @ 15:39:53
URL: http://warwickavenue.blogg.se/
Postat av: Niclas

Om du inte kommer ihåg Jonna så skylle jag på dig tills den som verkligen gjort det ertappas.

Man behöver inte ha anledningar jämt. Ta tag i ditt bloggande nu när jag lockar läsare.



Will do so Nadja.

2009-03-15 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0