Tandhygien

Idag var jag med Emma och Palm och handlade på Willys. Det gäller att passa på att åka snålskjuts med folk, även om jag gav en femma och en underhållande resa till dem. De handlade som ett par som kör efter Anna Skippers kost. Det var färska grönsaker i mängder, storpack med ris och corn (!?). Sen gick de förbi mig och tittade i min korg och fnyste lite och log åt varandra. Jag tänkte att om jag hade haft flickvän och delad ekonomi hade jag allt visat dem. Nu är så inte fallet så det är ungkarlsmat för hela slanten, eller vad sägs om en stor jävla burk hot tacosås?

Jag bestämde mig där på Willys att ta tag i min tandhygien. Eftersom jag är som ett spöke för folktandvården i Sverige, vilket jag jobbat hårt och länge för, så går jag inte till tandläkaren. Därför valde jag nu att inhandlade Listerin samt gammal hederlig tandtråd. Precis ute från toan där jag har gnuggat mina tänder till tusen med både tandborste och tandtråd. Vi får se hur länge jag orkar med denna hygien. Det är dock inte så noga för att huvudsaken är att jag fortfarande kan leva som det spöke jag är för folktandvården.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, underhållande inlägg idag

2009-03-26 @ 08:26:19
Postat av: Niclas

Är det inte alltid det?

2009-03-27 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0