The Story - Brandi Carlile

En kväll börjar lida mot sitt slut. Det som började med Guitar Hero och öl slutade med TP och öl. Den på förhand utvalda favoriten PolisJohan pallade inte för favoritskapet och vek ner sig. Eller han var den som lyckades bäst med att få i sig alkoholhaltiga drycker dock. Jag fyllde upp min tårta väldigt snabbt med mina medspelare bakom mig i spelet, långt långt bakom mig. Till slut kunde dock Hans fylla sin och med lätthet knata in och vinna spelet till miner av förbluffenhet från mig och Allbäck.

Tre milstolpar för dagen:
* Hans gnällde INTE för första gången på att jag hade dåligt lyse i min lägenhet när vi gjorde något som krävde ljus idag.
* Pablo Aimar har hunnit med att bli 30 år OCH spelar nu tydligen i Benfica.
* Jag försöker idka byteshandel med Laul för att få tag i en "kalling". Mitt Ajaxölglas mot ett par kalsonger.

Imorgon gäller det att skrika fram Sverige till ett bra resultat på Parken. Rykten säger att Palo da Pimp, the lost son, ska behaga oss med sin kropp. Detta händer inte varje dag.

Torsdagsfyllor som förr var en legend verkar nu mer ha blivit en myt. Skyller detta på Mli och Magnus som inte finns här längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0