Bortom Månen & Mars - Totta

Igår valde jag att svida om till festligheter och ta mig ut i nattlivet här på campus. Kosan styrdes mot Stallet där jag har några saker att förtälja. Först var det en croupier som hetsade både mig och starkAlle att spela mer. Det slutade med att jag skulle försöka vara tuff (är nog lite av en flaw hos mig) och satsade på alla rutor en runda vilket gick käpprätt åt helvete. Det andra som hände var ett ålderstecken. En av mina gamla fotbollsskoleelever har börjat här märkte jag igår. Hans fotbollskunskaper var begränsade dock hade han en fin vänsterfot. Först kände jag mig bara gammal men sen log jag inombords när han raggar upp en tjej mitt framför min polare. Fantastiskt roligt.

Natten avslutades hos starkAlle som bjöd på oxpytt samt Family Guy. Nu tror ni kanske det slutar här men icke. Sent på natten får jag prata med den legendariske, som nu inte längre är en myt, Jake the snake. Verkar vara en härlig kille som gillar att plocka bär.

Idag har jag gjort den heliga tippningen som ska ge mig och Sakkou pengar att bada i! Vänta bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0