Oväntad utgång

Nu sitter man här som en vuxen man med ett finskt hembiträde vid spisen. Det vankas nattamat i form av snabbmakaroner och fiskpinnar. Det blev en utgång mot alla odds då de flesta var emot det och vi inte trodde det tidigare under kvällen. Vi såg på fotboll hos Jimmy Dean där det fanns en privat hejarklack till Tony Hibbert (Just nu försökte Sakkou vända fiskpinnar genom att skaka stekpannan, det var en katastrof då alla fiskpinnar gick sönder...) som är en Evertonlirare på högerbacken.

Efter lite kinaschack (Jag vann) så begav vi oss ut i Sivansvimlet. Eftersom vi inte var så fulla på Katarinavodkan så var vi ganska nyktra till en början och störde oss på allt och alla. Det är märkligt hur man ser saker ur ett annat perspektiv nykter. Sakkou och jag var coola och dissade allt och alla till en viss gräns. Vi hade planer på den nya raggningsrepliken vi blev introducerade av på kvällen men med risk att hamna på sjukhus kom vi överens att inte använda den. "Tjena tjejen, du är faan hur vacker som helst. Du kommer lätt få ligga ikväll!" Varpå tjejen skulle svara "Jaha, och hur vet du det?" Då kommer det bästa svaret: "För att jag är starkare än dig!" Vi blev bra mycket fullare under kvällen så jag är glad att inget dumt skedde med den repliken inblandad.

Nu ska vi äta mat och glömma alla dumheter för att båda ska upp i tid imorgon.

Xoxo Gossip Växjö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0