WoW

World of Warcraft, ett datorspel men även så mycket mer. Ett tag i mitt liv hängav jag totalt till spelet. Tillsammans med en grupp människor så åstadkom vi, i vår mening stordåd. Vi dödade drakar och mäktiga magiker ihop. Jag är glad att jag har gjort detta och fått mycket erfarenhet av det, även vänner för livet. Folk har svårt att förstå det här vilket jag verkligen kan förstå. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det...
Jag var igår inne igen och spelade det här spelet, fick ett mail om att företaget som driver spelet gav mig 10 dagars gratis speltid. Det var en otrolig känsla att komma tillbaka in även att det idag inte finns en chans att jag kan fastna som jag en gång gjorde. Men jag har trots allt över 300 dygn spelade på detta spelet vilket nästan är ett helt år, galet.
Men jag antar att vi alla går igenom faser i livet och detta var en fas vilket jag hade otroligt roligt i.
Tack Loot Hunters inc.


Kommentarer
Postat av: Palo

Jag förstår dig niclas.. bättre än att du knarkat å dödat folk som andra människor gör som hobby!



2009-01-21 @ 14:54:03
Postat av: Cerrzoow "Jonas" Larsson

Några gör lumpen andra spelar WoW.

2009-01-29 @ 08:57:29
URL: http://jonas-bildblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0